راهنمای بازدید از نمایشگاه اکسپو 2020 دبی
بهترین پرواز ها را با جیبوجت جستجو کن
راهنمای بازدید از نمایشگاه اکسپو 2020 دبی
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 13:36

در این مطلب راهنمای بازدید از نمایشگاه اکسپو دبی 2020 از برترین سرگرمی‌ها گرفته تا نحوه تهیه بلیط رایگان، آدرس و مواردی می توانید از آن بازدید کنید را در ادامه بخوانید.

یک حس هیجان در هوای دبی وجود دارد و همه اینها به لطف نمایشگاه اکسپو 2020 دبی است. جشنی نوآورانه از دستاوردها و نبوغ بشر در تمام جهان که در دبی گرد هم می‌آید تا از 1 اکتبر 2021 تا 31 مارس 2022 نمایشی شبیه به هیچ نمایشگاه دیگری نداشته باشد. این نمایشگاه تا 21 فروردین 1401 برقرار است و می توانید از آن بازدید کنید.

 

اکسپو 2020 چیست؟

اکسپو 2020 دبی یک نمایشگاه جهانی است که به طور رسمی به عنوان نمایشگاه بین المللی ثبت شده و شناخته می شود. این نمایشگاه‌ها قرن‌هاست برگزار می‌شوند، از زمانی که اولین نمایشگاه اکسپو در لندن در سال 1851 برگزار شد. تمام نمایشگاه‌های جهانی بر ارائه راه‌حل‌هایی برای چالش‌های مختلف متمرکز هستند و گردهمایی‌های جهانی جهانی به بستری مهم برای تبادل دانش و همکاری بین دولت ها، شرکت ها و مردم تبدیل شده‌اند.

نمایشگاه اکسپو 2020 دبی یک نمایشگاه خاص است. نه تنها اولین نمایشگاه اکسپو است که در منطقه خاورمیانه، آفریقا و جنوب آسیا برگزار می شود، بلکه اولین نمایشگاهی است که پس از همه گیری ویروس کرونا برگزار می شود. دبی از ابتدا در زمینه بازگشایی ها پیشتاز بود و در جولای 2020 به روی گردشگران باز شد و بالاترین استانداردهای سلامت و ایمنی را برای هر بازدید کننده تضمین کرد.

 

نمایشگاه اکسپو 2020 دبی با موضوع کلی «ارتباط ذهن ها، ایجاد آینده»، محلی برای ایده های جدید در سراسر جهان است. موضوعات فرعی نمایشگاه مانند فرصت، تحرک و پایداری همه ما را برای محافظت از سیاره، کشف مرزهای جدید و ایجاد یک آینده روشن تر الهام می بخشد.

شما می توانید با تور دبی در آژانس هواپیمایی مهرپرواز با بهترین قیمت به بازدید از دبی و نمایشگاه اکسپو بپردازید. قیمت تور دبی به زمان سفر شما و ایرلاین مورد نظر شما بستگی دارد. اگر می خواهید سفر ارزانی را تجربه کنید، می توانید از ایرلاین های ایرانی برای سفر خود استفاده کنید. همچنین نوع هتل شما نیز در قیمت تور دبی تاثیر دارد. همانطور که می دانید امکانات هتل شما در قیمت رزرو آن تاثیر زیادی دارد و همچنین نزدیک هتل به مرکز شهر باعث گران تر شدن آن می شود.

 

نمایش فناوری های مختلف در اکسپوی 2020 دبی

بهترین های دنیا را در اکسپوی 2020 دبی ببینید

در اکسپو 2020 دبی چیزهای زیادی برای تجربه کردن وجود دارد، و خوشبختانه 182 روز فرصت دارد تا همه چیز را تجربه کنید.

با گردش در بیش از 190 غرفه کشوری شروع کنید. هر کدام به بهترین های یک کشور اختصاص داده شده است. موارد برجسته عبارتند از غرفه امارات متحده عربی که توسط سانتیاگو کالاتراوا طراحی شده است، که شبیه شاهینی است که در حال پرواز است و فرهنگ اماراتی را به نمایش می گذارد.

در جاهای دیگر، جنگلی با الهام از تلفیق جنگل‌های اسکاندیناوی و طراحی هندسی عربی در غرفه سوئد وجود دارد، محتوای تعاملی که داستان‌های Down Under را در غرفه استرالیا زنده می‌کند، گله‌های پرندگانی که بالای سر بازدیدکنندگان در غرفه لهستان شناور هستند. و خیلی موارد بیشتر که هر کدام در نوع خود جالب هستند.

تعداد زیادی فناوری نوآورانه به نمایش گذاشته شده است، بنابراین از وب سایت Expo 2020 دیدن کنید تا ببینید هر غرفه کشوری چه چیزی را ارائه می دهد.

با توجه به اینکه اکسپوی دبی 2020 تا 21 فروردین 1401 ادامه دارد، بهترین فرصت است تا با تور دبی نوروز 1401 از این نمایشگاه بازدید کنید. ما در مهرپرواز سعی کرده ایم تا شرایط را به گونه ای برایتان فراهم کنیم تا از سفری نوروزی خود به دبی با تور دبی فروردین 1401 ماه بیشترین لذت را در ازای پرداخت کمتر هزینه ها تجربه نمایید.

راهنمای غذاها در اکسپو 2020 دبی

اکسپو 2020 دبی یک مقصد غذاخوری خوب است که بیش از 200 تجربه آشپزی برای امتحان کردن در آن وجود دارد. فرقی نمی‌کند به دنبال منوهایی از سرآشپزهای معروف باشید یا رستوران‌های بومی و غذاهای خیابانی غذا یا طعم‌های معتبر از هر کشوری، همه آن‌ها را در اکسپو 2020 دبی خواهید یافت.

 

سالن غذاخوری آفریقایی به نام Alkebulan را از دست ندهید. سرآشپز مشهور الکساندر اسمالز در این سالن سنت و میراث این قاره را ارائه می دهد. در سالن، می‌توانید غذاهای خیابانی از غرب آفریقا، گوشت‌های کبابی با ادویه‌های زنگبار و کنیایی و مرغ بهارات تونس را امتحان کنید.

همه غرفه های کشور پر از خوراکی های لذیذ هستند، از بهترین شکلات سوئیسی گرفته تا وافل های بلژیکی تازه را می توانید در غرفه های اکسپو پیدا کنید. رستوران های معروف و رباتیک را نیز می توانید در اکسپو تجربه کنید.

غذاهای مختلف در اکسپو دبی 2020

اگر وقتتان کم است، مستقیماً به میدان الوصل بروید. مرحله سرگرمی زنده که باید از آن بازدید کنید، جایی که پخش 360 درجه، صدا و نور هر شب تجربه‌ای غیرقابل فراموشی را ارائه می‌دهد.

همچنین می‌توانید Expo Beats را ببینید، جشنواره ماهانه‌ای که جهان را از طریق ملودی‌های تلفیقی به هم متصل می‌کند و همچنین Late Nights دارای کنسرت‌های هیجان‌انگیز هر آخر هفته در ژانرهای مختلف است.

همچنین کنسرت‌های رومینگ عالی، اجراکنندگان با استعداد خیابانی، نمایش‌های تئاتری مناسب خانواده و کنسرت‌های گالا در مناسبت‌های خاص وجود دارد، بنابراین عاقلانه است که از قبل برنامه‌ریزی کنید و تقویم کامل رویدادها را بررسی کنید.

بهترین اکسپو برای کودکان

بازدیدکنندگان در هر سنی می‌توانند از نمایشگاه‌ها و تجربیات هیجان‌انگیز در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی لذت ببرند که موضوع اصلی آن حفاظت از سیاره گرانبها و اکتشافات جدید بزرگ است.

خانواده‌ها می‌توانند به Terra در پاویون پایداری بروند، جایی که یک منطقه اختصاصی برای کودکان با آبشار و سرگرمی آموزشی وجود دارد.

برای مثال، بچه‌های کوچک می‌توانند جنگل‌های انبوه را کاوش کنند تا ببینند ریشه‌ها چگونه با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند، یک بازی پین‌بال که آینده سیاره را در دستانشان می‌بیند، انجام دهند و با یک ماهی غول‌پیکر که نشان‌دهنده مصرف بیهوده است، ملاقات کنند.

 
 

بلیط‌ اکسپو 2020 دبی

صرف نظر از بودجه شما، بلیط نمایشگاهی برای مطابقت وجود دارد. گزینه‌ها از 45 درهم برای یک بلیط یک روزه یک‌بار ورود در روزهای هفته شروع می‌شوند و تا 195 درهم برای پایان فصل و چند بار ورود بالا می‌روند. ورود نامحدود و رایگان برای سالمندان بالای 60 سال، کودکان زیر 17 سال، افراد توانخواه و حتی دانش آموزان وجود دارد.

بلیط های خود را همین امروز به صورت آنلاین رزرو کنید و به یاد داشته باشید که با شرکت هواپیمایی یا هتل خود چک کنید تا ببینید آیا آنها پیشنهادات ویژه ای ارائه می دهند یا خیر. به عنوان مثال، مسافران امارات به ازای هر بلیطی که با این ایرلاین رزرو می‌کنند، یک بلیط روز اکسپو رایگان دریافت می‌کنند، در حالی که همه مهمانانی که در هتل Address اقامت دارند، یک بلیط رایگان نمایشگاه 2020 دریافت می‌کنند.

نمایشگاه اکسپو 2020 دبی هر روز هفته باز است: یکشنبه تا پنج شنبه 9 صبح تا 12 شب (با آخرین ورودی ساعت 11 شب) و جمعه و شنبه 9 صبح تا 2 صبح (با آخرین ورودی ساعت 1 صبح)، در حالی که پاویون های کشورها همه روزه از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب باز هستند.

آدرس اکسپو 2020 دبی کجاست؟

اکسپو 2020 دبی با مساحت 4.38 کیلومتر مربع در نزدیکی فرودگاه بین المللی آل مکتوم در جنوب دبی واقع شده است. از طریق حمل و نقل جاده ای قابل دسترسی است و دارای ایستگاه متروی اختصاصی خود است که می تواند حداکثر 44000 مسافر را در هر ساعت در خود جای دهد. اگر در حال رانندگی هستید، توصیه می‌کنیم به ایستگاه مترو جبل علی بروید و در پارکینگ چند طبقه بزرگ پارک کنید که فقط چند توقف کوتاه با محل برگزاری نمایشگاه فاصله دارد.

 
 

علاوه بر تاکسی‌های فراوان، مسیرهای اتوبوس عمومی و فضاهای پارکینگ برای خودروهای شخصی، بازدیدکنندگان اکسپو می‌توانند به صورت رایگان سوار اتوبوس‌های 350 Expo Rider با ایستگاه‌های مناسب در فرودگاه بین‌المللی دبی، دبی مال، پالم جمیرا و سایر مکان‌های کلیدی شوند که در سراسر دبی و امارات قرار دارند. از دربان هتل خود آدرس نزدیکترین ایستگاه را بخواهید.

هنگامی که به محل اکسپو 2020 دبی می‌روید، یک سرویس اتوبوس رایگان نیز وجود دارد که مسیری را در امتداد محیط محل برگزاری دنبال می‌کند، بنابراین هرگز از آن چیزی که اکسپو ارائه می‌کند دور نیستید. همچنین می توانید با دانلود برنامه موبایل رسمی Expo 2020 Dubai سفر خود را نقشه بررسی کنید و تمام رزروهای خود را مدیریت کنید.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

نمایشگاه اکسپو دبی 2020 بسیار جذاب است و اکثر افرادی که به دبی سفر می کنند از آن بازدید می کنند. به شما نیز پیشنهاد می کنیم با توجه به اینکه قیمت بلیط نمایشگاه اکسپو دبی مناسب است، بازدید از آن را حتما در برنامه سفر خود بگنجانید. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سرعت لود کم صفحات در موبایل و از بین رفتن ترافیک سایت
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور روسیه
برگزار کننده بهترین تورهای روسیه
www.alefbatour.com

تور کوش آداسی
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما چارتر
ارائه دهنده بهترین بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

کاهش قیمت بلیط هواپیما در روزهای گذشته
قیمت بلیط هواپیما تا پایین ترین حد خود کاهش یافت.
www.rokna.net

سنگ تراورتن
خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی
www.anamisstone.com
سنگ مرمریت
خرید انواع سنگ مرمریت
www.anamisstone.com
سنگ مرمر
خرید و فروش انواع سنگ مرمر ساختمانی اونیکس
www.anamisstone.com
سنگ ازنا
فروش انواع سنگ ازنا ارزان قیمت در تهران
www.anamisstone.com
سنگ گرانیت
انواع سنگ ساختمانی گرانیت مشکی و سفید نهبندان، نطنز و مروارید مشهد
www.anamisstone.com
سنگ گوهره
فروش انواع سنگ گوهره ممتاز و سوپر کف قیمت
www.anamisstone.com
سنگ هرسین
انواع سنگ مرمریت هرسین
www.anamisstone.com
سنگ طرح چوب
قیمت سنگ سنداستون طرح چوب
www.anamisstone.com